Millis värld

måndag, januari 22, 2007

Snart ska jag blogga lite "på riktigt" också.

Men innan jag börjar göra det, vilken dag som helst, så har jag hittat ytterligare en rolig ifyllnadsövning hos Linda

Vad är det senaste du installerade på datorn?
Oj, det minns jag nog faktiskt inte. Har ju inte haft någon internetuppkoppling hemma på snart ett år och på jobbet får man inte installera något själv utan det måste göras av IT-stödet.

Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja, flera stycken. Var en riktig teaterapa som unge, faktiskt ända upp i högstadiet. Har till och med skrivit pjäser som framförts på julfester och avslutningar o dyl. Hhhmm, kanske man skulle fortsatt med, ett jobb som typ manusförfattare till någon jätteframgångsrik sitcom i USA vore ju inte fel *hahaha*.

Hur många barn vill du ha?
Halvkänslig fråga för mig känner jag. 3 barn har jag alltid trott att jag minst skulle ha. Ni vet på den tiden när man fortfarande var närmare 20 än 30 och trodde att man i sin nuvarande ålder skulle vara gift med hus sen flera år tillbaka. Idag skulle jag bli överlycklig över 1 barn, till och med som ensamstående.

Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Vet inte om jag har så starka känslor för någon enskild musikstil, men kvinnoförnedrande rap och hiphop är väl inte det första jag lyssnar på precis. Ni vet, där vartannat är p***y, ho etc.

Var är den plats längst bort som du har besökt?
Som jag redan berättat här tidigare är jag ju ingen globetrotter av några större mått precis, så det längsta jag varit är till Egypten, Kairo.

Har du en egen trädgård?
Nej, och är ingen trädgårdsfantast precis. Vill så klart ha en fin trädgård den dan jag skaffar hus, men jag får nog hoppas på att det bor många, panka tonåringar i husen bredvid som gärna tjänar lite svarta pengar på att klippa gräsmatta, rensa rabatter osv (som ni hör kan jag aldrig bli politiker i det här landet *hehe*).

Badkar eller duschkabin?
Jag älskar att bada så badkar vinner lätt. Tyvärr har jag inget just nu.

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Jag ser ju rätt mycket film så det var inte lätt att komma på. Har bara varit på bio en gång dock och den var helt ok, men inget jätteminnesvärt. Såg Stolthet och Fördom på DVD och den är ju bra så jag får säga den tror jag.

Favoritpizza?
Det måste nog bli Salamino från Deli Italia på Häradsvägen i Huddinge. Vedugnsbakad med salami, champinjoner, färska tomater och basilika. Sen väljer jag alltid att ta ruccola på extra också. Urmumsig är den.

Chips eller popcorn?
Jag är faktiskt inte alls speciellt förtjust i popcorn, så det får bli chips även om jag inte äter det speciellt ofta heller. Har nog inte köpt hem chips själv på säkert 5 år.

Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Ha, nej det har jag inte. Kan inte påstå att det är någon stor sorg i mitt liv heller direkt *haha*.

Favoritchoklad?
Jag är ju inte så märkvärdig och gillar vanlig Marabou och Fazer rätt mycket och de flesta eventuella blandningar som finns av dem. Marabou Daim är ju en riktig höjdare just nu t ex. Men jag gillar också mörk, fin choklad. Kan väl helt enkelt säga att "Jag gillar choklad".

Är du bra på matlagning?
Ja, jag behöver nog inte skämmas för mig i köket faktiskt. Däremot skulle jag jättegärna gå någon kurs för att få lite mer kunskap för att kunna variera mig mer.

Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola helt klart. Tro mig, jag känner verkligen skillnad. Inte för att jag tycker att Pepsi är äcklig eller nåt, men om båda alternativen finns väljer jag Coca Cola 10 gånger av 10. Och det ska vara den högoktaniga varan. Cola Light är så obeskrivligt äckligt!!! Blä för Sucralos säger jag bara.

Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Ja, jag har ju jobbat i restaurangbranschen och där har alla uniform av något slag. Var faktiskt jätteskönt att slippa fundera vad man skulle ha på sig på jobbet jämt tyckte jag.

Vad var det senaste du handlade?
En Kairo-sallad (varm sallad med bulgur och starkt kryddat nötfärsspett) på Planet Food i Östermalmshallen. Blev min lunch idag.

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Säger nog bara typ att Du har kommit till Millis. Lämna ett meddelande efter pipet.

Vad har du i din väska?
Jag har min kalender, plånbok, lite smink, min mobiltelefon och en flaska parfym.

Vad är du tacksam för idag?
Att jag får sluta tidigare eftersom jag ska skjutsa två kompisar till Arlanda i eftermiddag.

Sen måste jag så klart skicka de allra största gratulationerna dels till Sara, som fyller år idag och dels till en annan väldigt härlig nätvän, som vet precis varför. Kramar till er båda!

2 Comments:

  • At 3:11 fm, Blogger lapo microfinance said…

    Behöver du akut ett lån? Behöver du ett lån för att finansiera ditt företag eller betala av dina räkningar? behöver ett lån för en operation eller är du en kontrakt som behöver finansiera för ditt byggarbete, är du en student som behöver finansiering? behöver du ett lån till din gård Du kan få ett lån idag från vårt företag till 2% ränta. Vi erbjuder lån från $ 5000 till $ 150.000.000 i valutan du önskar. kontakta vårt företags e-postmeddelande: - lapofunding960@gmail.com
    VÄNLIGA HÄLSNINGAR




    ____________________________________________________________________





    Behöver du akut ett lån? Behöver du ett lån för att finansiera ditt företag eller betala av dina räkningar? behöver ett lån för en operation eller är du en kontrakt som behöver finansiera för ditt byggarbete, är du en student som behöver finansiering? behöver du ett lån till din gård Du kan få ett lån idag från vårt företag till 2% ränta. Vi erbjuder lån från $ 5000 till $ 150.000.000 i valutan du önskar. kontakta vårt företags e-postmeddelande: - lapofunding960@gmail.com
    VÄNLIGA HÄLSNINGAR

     
  • At 8:20 em, Blogger Mary anne said…

    BEHÖVER DU ETT DRIVT LÅN EMAILL OSS NU FÖR DIN FASTLÅN
    (remy.credit111@gmail.com) whatsapp: +46769618757
    behöver du ett lån ??, Vad är dina finansiella behov? Vi ger ut lån från minst 1000kr till högst 100.000.000,00kr med behaglig varaktighet som sträcker sig från 1 till 50 år till en mycket reducerad ränta på 2%. Behöver du ett affärslån? Behöver du ett personligt lån? Vill du köpa en bil? Vill du refinansiera? Behöver du ett inteckningslån? Behöver du ett enormt kapital för att starta ditt affärsförslag eller utbyggnad? Har du tappat hoppet och tror att det inte finns någon väg ut och dina ekonomiska bördor fortfarande kvarstår? Tveka inte att kontakta oss för eventuellt affärssamarbete Kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com whatsapp: +46769618757 Vi har ett lån till dig

     

Skicka en kommentar

<< Home