Millis värld

tisdag, januari 16, 2007

Softandet fortsätter

Ska bli skoj: Att jag äntligen ska börja renovera min lägenhet och få så himla fint hemma. Tapeter och färg är valda!
Sötast i världen: Stora F och Lilla F så klart!! (Mina älskade systersöner)
Sparar till: Möbler, möbler, möbler och lite mer möbler. Platt TV som kan hängas upp på väggen står också högt på önskelistan.
Väntar på: Att vintern någon gång ska komma, med massor av snö helst.
Pålägg som gäller: Där är jag periodare, just nu är det Lönnebergas rökta skinka som är favoriten.
Önskar jag var bättre på: Att inte slarva med min viktminskning utan verkligen hålla i nu tills jag når målvikten.
Dagens dryck: Alltid vatten, det och mjölk är det bästa som finns i dryckesväg.
Vad saknar du: Väldigt ofta saknar jag att bo hemma på ön. Kan nog vara så att hemflyttningsdagen inte ligger fullt så långt bort som jag trodde bara för något år sedan.
Vill inte: Vara singel resten av mitt liv. Tycker det är helt förvånansvärt att inte fler killar fattat att jag förmodligen är världens bästa flickvän :-D
Tre band/artister: Robbie Williams (även om senaste Rudebox kanske inte är hans bästa verk precis), Justin Timberlake, Coldplay
Vad har du gjort idag: Jobbat, bloggat och blivit inbjuden på middag på söndag.
Var det kul: Absolut ja till de två senare, jobba är väl också helt ok.
Brukar du svära mycket: Går också det ganska mycket i perioder, ofta svär jag dock mer än vad jag önskar jag gjorde. Speciellt hemma på ön, där är det vanligare att svära.
Har du pojkvän/flickvän? Nej, som man kan läsa sig till några rader ovan.
Är du kär: Nej, inte det heller. Var såååå länge sedan att jag förmodligen inte skulle känna igen känslan heller.
Hur tidigt stiger du upp: Tidigare än vad min kropp gillar på vardagarna helt klart. Då är det mellan 6-7.
Vad ska du göra ikväll: Åka hem, ta en promenad, laga mat och softa i soffan framför Grey´s anatomy.
Vem är snyggast i världen: Oj, vilken svår fråga. Inte en aning vad jag ska svara faktiskt. Finns ju en del självklara svar som diverse filmstjärnor t ex, men det blir ju så tråkigt...
Är du uppväxt i stan eller på landet: På landet, på bondgård.
Har du utländska föräldrar: Och vad menas med utländska då?? Mina föräldrar har ju finskt medborgarskap, så visst... de är väl utlänningar då.
Vad lyssnar du på för musik nu: Just nu framför datorn lyssnar jag inte på någon musik alls.
Öl eller Vin: Beror på tillfället, jag gillar båda, men om jag måste välja blir det nog vin.

Som ni ser så fortsätter jag med softbloggandet. Denna har jag stulit från Jenny. Kan nog hända att jag hinner med en till liknande under dagen :-) Den som lever får se.

2 Comments:

  • At 11:54 fm, Anonymous Anonym said…

    Härlig lista! Alltid kul att läsa om sina blogg-polare! ;)

     
  • At 5:22 em, Anonymous Anonym said…

    Nu snodde jag med mig din lista ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home