Millis värld

måndag, november 07, 2005

Hastig avrapportering

Lite snabbt bloggskrivande är vad jag orkar ta mig för med resten av den här jobbdagen känner jag. Har just kommit från värsta maratonmötet och känner mig helt tom i huvudet. Jag lär somna ovaggad ikväll kan jag säga. Men det var ett roligt möte. Börjar sakta men säkert ta mig in i de nya arbetsuppgifterna och det är en hel del att ta in, men jätteroligt som sagt så det är inte alls jobbigt. Kommer dessutom att jobba med en jättehärlig tjej under en period så vi kommer att ha jättekul att jobba tillsammans. Min chef var och pratade med mig idag för att kolla hur jag tycker det går och jag sa att jag tycker det är jättekul och spännande. Hon berättade att Johanna bara hade gott att säga om mig och att hon inte alls var orolig för att jag skulle klara av det efter hon försvinner. Kändes så klart jättekul att höra även om hon verkar ha större tilltro än vad jag själv har emellanåt *ler*.

Liten rapport från torsdagsvägningen måste ni ju få också. Det gick helt ok även denna veckan, jag hade gått ner 0,4 kg så det blev totalt 3 kg ner sedan starten med VV och då får man ju sin lilla guldstjärna också. Lite kul att se den på sin medlemsbok, man känner sig faktiskt lite extra stolt över sig själv när man ser den. Denna veckan är jag dock glad om det blir +-0 eftersom det blev en ordentlig fest i helgen. Åt dessutom lite godis på båten på fredagen så det har blivit lite för mycket fler dagar än en. Kommer dock att sköta mig som vanligt i veckan och träna både ikväll och imorrn så jag tror inte att jag kommer att gå upp. Märkte att det hänt en hel del med midjemåttet och över rumpan också i lördags, vilket var kul. Hade med mig två olika par fritidsbrallor eftersom vi skulle spela golf i lördags och båda satt åt ordentligt i midjan i början av hösten, men i lördags satt båda hur bra som helst. Det ena paret hade jag t om värsta gällivarehänget i. Gissa om det känns extra peppande att fortsätta köra när jag märker sånt.

Nu blir det inget mer idag, nu är klockan gå-hem-tid. Ha en bra kväll!

11 Comments:

  • At 5:29 em, Anonymous Anonym said…

    Grattis till guldstjärnan. Bra jobbat. Förstår att det känns skönt när byxorna hänger. Det är ju ett kvitto på arbetet så att säga.
    Kram Åsa

     
  • At 6:04 em, Anonymous Anonym said…

    Ååå vad kul Millis :D

    Grattis till både stjärna och gällivarehäng ;)
    Vilken ärta du kommer att bli :)

    Kram

     
  • At 9:18 fm, Anonymous Anonym said…

    Ååå det är ju bästa peppet, när kläderna börjar sitta löst! heja heja!!:) o grattis till första stjärnan!!

    Lycka till med fiskgratängen den är sååååå god!!
    kram kram

     
  • At 1:08 em, Blogger LILLA FAMILJEN said…

    Braaaavo tjejen!!

    *applåderar*

    3 kg *visslar* Hur bra som helst!

     
  • At 9:35 em, Anonymous Anonym said…

    Härligt jobbat tjejen. Du vet att jag hejar på dig!! Försöker ta tag i mig själv också så det blir inget godis på bion i morron!

    Kram

     
  • At 10:21 fm, Anonymous Anonym said…

    Bra jobbat! Grattis till guldstjärnan!

     
  • At 8:26 em, Anonymous Anonym said…

    Hauudii snäckan och grattis till guldstjärnan!Kanonbra!!
    Härligt att det går bra på jobbfronten!!

    Ps. Kan jag inte få låna din lillebrorsa lite, saknar min så mycket ;)

    Kram Aika

     
  • At 10:30 em, Anonymous Anonym said…

    Gud så duktig du är med vikten! Heja heja! Jag har tappat sugen totalt just nu.. Jag får nog minsann ta mig i kragen snart och börja om..
    Här har vi förresten en till som kommer somna ovaggad ikväll..!
    Natti nattikramar!!

     
  • At 11:22 fm, Anonymous Anonym said…

    Ja visst är det spännande... hoppas bara att bilderna blev bra så att man slipper skämmas inför hela svenska folket.. hi hi... Jag premurerar också... visst är det en bra tidning?!

    Alltid kul att göra om lite hemma... vi har funderat på nytt kök ett tag.. min högsta dröm är nämnligen att ha diskmaskin i köket... får se om det går i uppfyllelse.. Synd bara att man inte är mer händig än man är... då skulle det nog renoveringen varit gjort för längesen..

    Hoppas läget är bra med dig... det blev stjärna läser jag! Grattis!

     
  • At 11:23 fm, Anonymous Anonym said…

    Det var ju jag som skrev förra inlägget... missade visst att skriva namn..

     
  • At 2:43 em, Blogger LILLA FAMILJEN said…

    Om det är någon tröst så är det bara ett begränsat antal gånger. ;) Sen får jag klara mig själv på gymet! Men det är ju fab att de betalar det i alla fall. :) Hur går det frö dig med träningen? Du skulle boka en tid på ditt gym va? *klurar*

     

Skicka en kommentar

<< Home