Millis värld

måndag, februari 20, 2006

Roliga test


Ja, nu har jag också gjort testet som jag hittade både hos Åse och Jempa och jag var tydligen mest lik Jack av alla Lost-karaktärer. Lite halvroliga frågor vissa av dem måste jag säga. Den som är intresserad kan ju testa på http://quizfarm.com/test.php?q_id=3264 . Hhmm, måste nog kolla med Jempa som också kör blogger hur man gör när man vill visa namnet på länken och inte själva länken. Har inte riktigt kommit underfund med det ännu.

Blir bara en kortis det här eftersom det är mitt på dagen och jag måste jobba...

Hoppas alla haft en riktigt bra helg!
Kram

3 Comments:

  • At 11:04 em, Anonymous Anonym said…

    hihi..kul!
    jag blev en annan
    kram

     
  • At 9:33 fm, Blogger LILLA FAMILJEN said…

    Visst var det skoj!! Och jag blev ju också Jack! Vilket känsn lite trist för han är en aningens tråkig tycker jag. Tacka vet jag Sawyer!! ;)

     
  • At 12:26 em, Anonymous Anonym said…

    jag blev tjoooooockisen =/

    kramakals nu ska jag oxå jobba lite ;) fy skäms för alla arbetstidsbloggare ;) mohahah *inget dåligt samvete alls*

     

Skicka en kommentar

<< Home